neděle 29. července 2007


Včerejší pařba byla skutečně parádní. Slečna domácí se svojí kamarádkou, kterou nevídáme mezi námi tak často, míchala báječné koktejly. Různé ovocné a měly ty nejroztodivnější názvy a chutě. Už dlouho se nesešel takhle dobrý kroužek přátel a byl jsem moc rád že je všechny vidím. Někdy mám pocit, že je čím dál méně času a tak není možné se s každým vidět zvlášť. Teď, když jsem sám si teprve uvědomuji jak důležité je mít přátele a v jejich středu ty, na které se můžu vždycky absolutně spolehnout. Když je dlouho nevidím tak mě to mrzí, ale když se sejdeme znovu mám ten hřejivý pocit z jejich přátelství. No a tak se pařba rozvíjela, stále bylo co probírat, kde, kdo, co, kdy...

No a protože bylo vedro a prý aby se nám to všem líbilo, byly naše dvě pořadatelky v barevných šatech "ala Bali" a nahoře v barevných plavkách. Je pravda, že na ně byl hezký pohled. Ostatní holky byly oblečeny "normálně" ale bylo prima se na ně dívat taky. Během večera jsem si vzpomněl na svou angličtinářku. Psal jsem jí, že moc rád v pondělí přijdu a aby se nezlobila. Alkoholu v nás bylo stále více, to sladké pití jde nádherně do hlavy" a jako bych to neříkal, slečna domácí přišla s lechtivou tématikou. Samozřejmě jsem byl terčem nějakou dobu já, protože jsem sám a jí nejvíc zajímalo jak se na mě projevuje být dlouho bez sexu, jestli mám nějaké slastné sny, jestli nemám nějakou rychlou známost a jestli se sám uspokojuju. Daleko zajímavější byla následující debata o tom, která z tam přítomných se už někdy mazlila s někým stejného pohlaví a jestli po tom touží, nebo to chce zkusit. Nakonec to došlo k vyhecování slečny domácí k vášnivému polibku s její kamarádkou a musím říct že to byl pro mě krásný pohled a zážitek. Ani jedna z nich se moc nestyděla a tak se jim hned propletly jazyky, ruce a bylo tam i velice něžné pohlazení plavek. Dívat se na dvě holky je odedávna můj sen. Ještě zajímavější pak bylo to, že když jsem se dneska ráno u nich probudil, dal jsem si kafe a povedlo se nám vyprovodit první hosty, protože jsem se zavázal že pomůžu s úklidem, byl jsem jsem zatáhnut do momentálně volného pokoje a ty dvě cácorky ode mě chtěly azyl u mě v bytě. Slečna domácí to nechce ventilovat před tím svým a doma to tím pádem není možné, to stejné jsem pochopil i u její kamarádky. Prý si chtějí spolu užít a ideální by to bylo u mě, když mám byt jen pro sebe a bylo by fajn abych nebyl doma ani já. Tak jsem jim slíbil, že v pohodě a že si ještě zavoláme jak se to bude hodit abych nebyl doma. Ideální by byl třeba pátek a holky si můžou vzít třeba volno, jestli na to chtějí celý den, pač v pátek večer se vracím navíc pozdě. Jestli chtějí víkend, tak si musí počkat až někam pojedu. Akorát mě štve že bych při tom neměl být doma :-( To jsou věci :-)

Žádné komentáře: