sobota 21. července 2007

Tak jsem byl včera zase na angličtině. Byla opět naprosto úžasná! Zastihl jsem jí zrovna když přicházela domů, stihla to prý jen tak tak, protože se zrovna vracela ze služební cesty a moc se mi omlouvala. Byl jsem moc rád že to stihla. Jel jsem s ní výtahem, což bylo poměrně zajímavé. Jsou to sice jen tři patra asi z pětipatrového domu, kde mi vždycky přišel ten výtah vtipný a vyběhl jsem to raději pěšky, ale rád jsem se s ní mačkal v tom malém výtahu, který byl snad projektován na jeden a půl člověka, protože kabinka se ještě musí zavírat, takže se tam s někým srovnat a vymanévrovat zavření vnitřních dveří je takřka nemožné. Cedulka je tam na 3 osoby, což by mě skutečně zajímalo, kdo to odhadoval. Asi to nějaký chytrák odvodil od nosnosti a ne od prostoru. Nicméně díky za to :-) Je pravda že jsem se tam s ní srovnal a snažil se při uzavírání kabinky na ní netlačit, ale byl jsem jí nádherně blízko a v jednu chvíli se o mě opřela svým vyvinutým hrudníkem. Nevěděl jsem kam se mám dívat, bylo mi hloupé se jí stále dívat do očí, ale při pohledu na její nadouvající se prsa jsem se raději hned vrátil k očím, aby to nevypadalo hloupě a pak jsem se raději díval na průhled, kterým bylo vidět jak stoupáme. Celá angličtina pak probíhala celkem normálně, nevím co jsem čekal. Navíc se tam po bytě ometal ten její což nebylo úplně ono. Vypadala unaveně a tak se to dneska neprotahovalo dalším povídáním a šel jsem. Nicméně při anglickém rozhovoru, který se týkal běžné konverzace, jsem zjistil, že je mladší než jsem si myslel a 30 má jen lehounce za sebou. Nedivím se tomu, díval jsem se na její krásné nohy, pevná prsa a bříško a tak jsem si uvědomil, že hodně dělá jak je zrovna ustrojená, jak má svázané vlasy a to vše jí moc mění. Přemýšlel jsem, jestli se někdy zbytečně usedle neobléká a jestli v tom není ovlivněna starším manželem. Na druhou stranu někdy ale chodí v krátkých šatičkách a silonkách kdy vypadá neodolatelně. Krásně se na mě ale usmívala a to mě moc hřálo. Člověk nemusí co vidí mít, ale je moc příjemné být ve společnosti krásné, chytré a milé ženy. Při odchodu jsem se s ní domluvil ještě na zítřek. Příští týden budu služebně pryč a tak mi angličtina odpadne. Nemůžu to tak flákat abych se týden nevzdělával, takže zítra... :-)

Žádné komentáře: