středa 18. července 2007

Angličtina...


Dnešní angličtina se myslím vyvedla. Možná jsem tolik neexceloval v lekci jazyka Shakespearova, ale moc hezky jsem si popovídal s mojí úžasnou lektorkou mimo angličtinu. Manžel nebyl doma, tak jak to obvykle bývá při hodinách a musím říct, že mě to vyhovuje. Bylo by mi divné si s ní povídat, když by se tam ocmrndával okolo. Občas ho potkám mezi dveřma na odchodu když přicházím, někdy ho nevidím vůbec. Možná chodí na pivo, možná na kulečník, možná si někde užívá, těžko říct. Já mít takovouhle ženskou doma, tak nevytáhnu paty a nosím jí na rukou. Probíral jsem s ní život, svůj rozchod a tak podobně. Dostal jsem se postupně do pozice utěšovatelka-utěšovaný, což mi naprosto vyhovovalo. Byl to tak mnohem příjemnější a otevřenější rozhovor a dozvěděl jsem se hodně i o ní. Čím víc jí poznávám, tím víc mi připadá fajn i povahově a myslím že začínáme být přátelé. Je to ale mrška chytrá, tak snad to nevypadá že do ní dělám....:-) Navíc jí to dneska moc slušelo. Snad to vedro ještě vydrží aby se tak hezky svůdně oblékala i na další hodiny. Má to na to pozitivní vliv.

Žádné komentáře: