čtvrtek 26. července 2007

Pořád se něco děje..

Jak to tak vypadá, tak angličtina pokračuje. Dostal jsem moc zajímavou SMSku, kdy prý přijdu a že se na mě těší. Úplně mi poskočilo srdce radostí! Jen nevím kdy se tam dostanu, do zítra určitě ne, na sobotu už mám nějaký věci domluvený a večer jdu pařit ke známým. V neděli se obávám budu nepoužitelný :-( Bude to taková menší pařba u nich doma. Už teď vím co se bude probírat kolem půlnoci a později. Kamarádka (paní domácí) je totiž dle mého učebnicový případ nymfomanky. Myslí na sex kudy chodí a kámoš se kterým žije musí být prakticky stále k dispozici :-) Její příhody zní celkem zajímavě a když se připozdí na nějaké pařbě a hladina alkoholu v krvi přítomných se patřičně zvýší, navrhne vždycky si povídat o tom jaký má kdo nejzajímavější erotický zážitek, jak často to dělá, jaké to bylo naposledy, co má nejraději a tak. Bude to ale fajn, potřebuju trochu rozptýlení, pač jsem tento týden nevytáh paty z práce a přitom jsem ani nebyl moc v kanceláři, abych měl nablízku svou oblíbenou kolegyňku.

Žádné komentáře: