pondělí 23. července 2007

Konec angličtiny...

V rámci svého jazykového vzdělávání jsem byl včera opět na angličtině. Myslím, že to ale nedopadlo tak jak jsem chtěl a taky nevím, jestli tím moje angličtina neskončila. Prostě jsem to asi přepísknul. Všechno probíhalo celkem normálně, manžel byl pryč, jí to opět extrémně slušelo a já se utápěl v jejích očích a příjemném hlase. Jen se mi asi zbláznily hormony za což ale může ona, protože jsem se musel dívat na ty její nádherný opálený nohy :-) Ona, která se obvykle obléká tak střídmě měla minisukni a síťované punčochy. Nahoře měla jen takové tílko no a byla úplně božská. A jak bylo příjemné odpoledne, tak jsem se s ní zakecal jako obvykle. Naše řeč padla taky na oblékání v tomhle vedru, říkala že pak ještě jde za nějakou kamarádkou, což znělo logicky, protože doma by asi takhle nechodila a já jsem jí moc pochválil jak jí to sluší a že se za ní musí všichni chlapi otáčet. Reagovala na to otázkou jestli bych se taky ohlížel, což jsem jí potvrdil s tím, že jí nespouštím z očí na každé hodině. Zeptala se mě jestli se mi líbí, což mne trochu zarazilo, normálně se mnou laškovala. Seděl jsem v tu chvíli vedle ní, protože se u ní sedí u malého a vysokého kulatého stolečku, ona většinou na sedačce a já v proutěném křesle. Ale když mi chce něco ukázat na papírech, nebo v gramatické učebnici, tak mi to natočí, ale ještě lépe je když si přesednu, to si jen užívám její blízkosti. To se právě dělo, protože trapnou chvilku přešla tím, že si právě na něco vzpomněla, co mi chce ještě ukázat. No a jak mi to ukazovala a já vedle ní seděl jako druhá vlaštovka na drátě, tak jsem jí dal ruku na její nožku. Byl to takový okamžitý zkrat, ale měl jsem obrovské nutkání se jí dotknout. Podívala se mi do očí, byla to hodně trapná chvíle, ale ty oči teď vidím pořád... Neříkala nic, jen pohnula nožkou na které jsem měl ruku, jak se ke mě obrátila a já jí po ní hladil směrem nahoru. Byl to hodně intimní zážitek s touhle báječnou ženou, se kterou se znám už dlouho z hodin a rozumíme si, ale asi se to nemělo stát. Do teď ka nevím co ve skutečnosti cítila, protože ta chvíle než zareagovala, byla hodně dlouhá. Pak to mělo ale už krátký konec, řekla hodně hezky, ale nekompromisně že tohle ne, rozloučila se se mnou a já šel. Takže vlastně ani nevím jestli nějaká další angličtina bude...

Žádné komentáře: