neděle 15. července 2007

Jaká byla moje poslední partnerka...


Rozhodl jsem se napsat pár řádek o svojí úžasné partnerce Ivě, se kterou jsem se bohužel právě rozešel. Pravda je, že ji stále ještě miluji, ale jak to vypadá tak se jí její láska k druhému pohlaví stala osudnou, tedy spíše se stala osudnou mě. Když píšu tyhle řádky, tak na ní moc myslím a moc po ní toužím. Dokáže být moc milá, ale na druhou stranu najednou sluníčko zajde a vyleze mráček, nebo spíš čertík z krabičky :-) Byla moc neodolatelná, hlavně když si vzala svoje nové černé přiléhavé šatičky. Je nádherně štíhlounká a přitom má pěkná ňadra a zadeček, takže v nich vždycky ukazovala ty nejsvůdnější křivky. Oproti mě je menší a drobnější a tak jsem ji vždycky sevřel celou do náruče. Její náruživost mi vždycky moc vyhovovala. Byla schopná se v noci vzbudit a vyžadovat abych se s ní mazlil. Nejraději vždycky dováděla nahoře, nebo měla ráda, když mě objímala nožkama a já jí držel ve stoje na sobě. To bylo ale trošku náročnější, takže jsem si jí někdy opřel a někdy posadil někam výš :-) Asi budu potřebovat brzo nějakou ženskou, každopádně nejsem dělaný na nějaké kluby nebo placení za sex, takže jak je to u mě zvykem, budu se muset nejdřív staromódně zamilovat, achjo :-))

Žádné komentáře: