pondělí 16. července 2007

Ženy na kterých mi záleží...

Jako momentální poustevník se více rozhlížím a přemýšlím o vztazích, které by mě dříve ne nenapadly, ale myšlenky jsem dále nerozvíjel. Dvě ženy, které mě přitahují (a už zapomenu na Ivu), jsou moje kolegyně z práce a moje učitelka angličtiny. Kolegyňky jsem si všiml hned, má moc hezké tmavé oči, není to sice taková vyžle jako Ivča, ale vypadá moc přitažlivě a trochu obhroublým výrazem bych řekl - je to kus ženský! Celkem si rozumíme a dobře se s ní povídá. Je to prostě úžasně milá společnost a záleží mi na ní. Dojíždí do Prahy, takže většinou po práci pádí, občas se ale účastní i nějakého odpoledního posezení, ale skutečně jen občas. Nevím jestli by bylo dobré s ní navazovat něco hlubšího. Nerad bych, aby to nějak negativně ovlivnilo naše přátelství, pokud bych se o ní moc snažil. Navíc má přítele, se kterým má sice občas nějaké problémy, ale kdo je nemá. Takhle otevřeně jsem ještě do "zelí" nelezl. No uvidíme. Druhou zajímavou osůbkou je moje angličtinářka. Vždycky jsem měl vztah s mladýma holkama, tím myslím věkem blízkým mému, nebo mladší. Tím nechci říct, že je stará, to vůbec ne. Nevím to přesně, ale hádám jí tak maximálně na 35. Je ale fantastická, milá a musím říct, že mě hodně přitahuje a to hlavně teď v létě. Má krásné delší vlasy, které nosí v culíku, hnědé oči a moc hezky se usmívá. Má moc příjemný hlas a občas se zakecáme i mimo hodinu. Teď v létě nocí výstřihy ve kterých má vysloveně nacpaná velká pevná ňadra a krátkou sukni, takže jí jsou vidět pěkné nožky. Jo a má staršího manžela :-( No a jestli je kolegyňka na první pohled kus, tak tohle je bohyně :-) Hold to jsou sny... uvidíme co přinese budoucnost, která je vždycky nejistá.

Žádné komentáře: